www.mabutuner.com

12.12.2011

BİR İZLEYİCİ'NİN KALEME SIĞMAZ YALNIZLIĞI

Ben hep 'bir izleyici'ydim. Yayınlara hep bir izleyici olarak katıldım. Kah sordum, kah sorguladım. Sormadımsa da, sorgulamadımsa da hep bir izleyici olarak televizyon karşısındaydım. Bıkmadan usanmadan gündemi takip ettim. İlgili bir vatandaş, sorumlu bir insan olmaya çalıştım. Sorularımı, yorumlarımı okurken zaman zaman 'Anıl Bey' dediler, zaman zaman 'Mitat Bey'... ama asla Mitat Anıl Bütüner demediler... Tâ ki bu akşama kadar...
Bugün, kendini oturduğu koltuğa tüm yüzeyden temas ettirmeyi başaran oturuşuyla tanıdığımız Gülin Yıldırımkaya, Gündem programında benim ismimi sorduğum soruyla birlikte, bir bütün olarak okudu. 'Mitat Anıl Bütüner' dedi. Ben o esnada bilgisayarda yazıyor ve televizyonu kulaklıyordum. Kendi adımı duyduğumda önce bir şok yaşadım ve hemen ardından


Gözyaşlarımın dindiği ve sinirimin tavan yapmaya başladığı şu satırlarda hepinize olan hiddetimi nasıl dile getireceğimi bilemediğim için "Gözyaşlarımın dindiği ve sinirimin tavan yapmaya başladığı şu satırlarda hepinize olan hiddetimi nasıl dile getireceğimi bilemediğim için" yazarak cümleyi havada bırakmaya karar verdim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder