Sayfalar

www.mabutuner.com

10.12.2011

BU BİR İLK (HEM DE İ'SİZ)

Sevgili okurlarim, bu benim android tabletten yazdiğim ilk yazim. Benim için bile büyük bir adim değilken insanlik için hiçbir anlam ifade etmemesi gayet doğal.

Lakin büyük bir sorun var sanirim: i harfinin olmamasi üzücü. i harfi zaten olmadiği için hangi harften bahsettiğim anlaşilmamiş olabilir diye şöyle açiklayayim: i harfinin üstündeki noktayi sildiğinizde elinizde kalan noktasiz i'den bahsediyorum. Bu nedenle canimi sikan şeyler için, yanliş anlamalara mahal vermemek adina, onlarin sikici değil, bayici şeyler olduklarini yazacağim. Ayrica gün gelir de iki veya daha fazla nesne, durum, ortam, coğrafi koşul arasinda kalirsam veya çok tuvaletim gelirse bile kesinlikle sikiştiğimi yazmayacağim, 'zordayim' yazacağim; ama siz onu noktasiz i'lerle anlayin ki sikişmişim.

Keza yazilarimda, önem verilmesi gereken işler için veya ha düştü ha düşecek şeylere mukayet olunmasi için 'siki tut' ifadesini kullanmayacağim; ama benim bunu yazmamam, bu uyarida bulunmamam sizi gevşetmesin, siz yine de siki tutun.

Havalar soğudu kalin* giyinin. Sağlicakla.


*Ben size 'kalin giyinin' yazdim ama... anladiniz siz onu.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder