Sayfalar

www.mabutuner.com

29.05.2010

KÜLHANBEYİ OLSAYDIM

Dostlarım bana souyorlar: "Anıl Külhanbeyi olsaydın nasıl olurdun?"

Onlara diyorum ki: "Etmeyin eylemeyin a dostlar, benden külhanbeyi olmaz."

Ama kim dinler beni. Bir ısrar bir kıyamet ille külhanbeyi olayım diye...

Geçen hafta sonu (saçları kökünden kestirmeden önce) "Hadi," dedim "dostlarımı kırmayayım da bir külhanbeyi oluvereyim bari." İşte o görüntüler.



Bu fesi sanırım 15 sene önce Çeşme'de almış ve şapkam olmadığı için sahile bir süre fesle gitmiştim. Şükür ki Jandarma "Şapka Kanunu'na muhalefet"ten yakalayıp içeri atmamış.


Sizin de gördüğünüz üzere benden külhanbeyi de olmuyor...

3 yorum :

  1. turkiye gercekten cok guzel bir ulke ama tanitimi yeteri kadar yapilmiyor. kebap, doner, ayran ve sultan ahmet...

    YanıtlaSil
  2. Bu arada Fes ile üstümdeki gömleğin uyumu da müthiş(!) olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Mab the original...

    YanıtlaSil