Sayfalar

www.mabutuner.com

8.08.2011

KÖTÜ KİTAP SERİSİ

Meşhur 'aşk romanları' serisi Harlequin'den üç kitap buldum kütüphanemde. Tam intihar etmek üzereydim ki bu kitapları Yeni Binyıl gazetesinin, tâ zamanında, günlük hediyeler olarak verdiğini fark ettim. Okunmamış; ama atamamışım da -sonuçta kitaptır diye- öylece duruyor: Akdeniz'de Aşk, Zorba, Aşkın İki Yüzü.

Önyargılı olmak istemedim, serinin ilk kitabı Akdeniz'de Aşk'ı aldım elime ve ilk paragrafı okuyunca...
"Chelsea tekne bir turist gemisinin neden olduğu dalgaları üstünden aşarken kendini sakin olmaya zorladı. Ama önlerinde gitgide büyüyen adaya baktıkça huzursuzlanıyordu. Bunun nedeni ahlak yargılarıyla hırsının tutuştuğu savaştı. Onun yerinde başka bir meslektaşı olsa kaçı durumun sunduğu o eşsiz fırsatı kullanmakta duraksardı acaba?"
...bayılmışım.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder