Sayfalar

www.mabutuner.com

6.11.2011

BAYRAM MESAJIM

Biliyorum biliyorum, benden yine bir bayram mesajı bekliyorsunuz... Yazımın başında hatırlatayım ki timsah derilerinizi timsah gözyaşları dökenlere bağışlayın. İlk gün sakatatları tüketin, sakat atları vurun.
Ama herkes bütçesi kadar; yani ben bu kurbanda tavşana kadar geriledim, korkum o ki önümüzdeki bayram Hamsi keseceğim. Buna da şükür...
Kapağında 'New York Times Bestseller' yazan kitaplara para verenler hariç herkesin bayramını kutluyorum. "Mabu'nuz size kurban olsun." derdim; ama bunu fırsat bilip gırtlağıma binerek 'Kendi istedi' savunmasıyla ilk celsede beraat etmeyi bekleyen düşmanlarım olduğu için diyemiyorum.
Öpüyorum benim aziz kardeşlerim. Sizlerin nezdinde tüm İslam âleminin Kurban Bayramı mübarek olsun.
 
www.mabutuner.com

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder