Sayfalar

www.mabutuner.com

28.11.2011

BUGÜN BENİM DOĞUMGÜNÜM

Yurttaşlarım, Romalılar!!! Canlarım yaa! N'örüyonuz! Aşk acısı mı çekiyonuz! Çekmeyin, gelin canlar yek olalım.

Bugün benim doğumgünüm; çay içiyorum, yatağımda uzanmış Karabükspor-Bursaspor maçını seyrediyorum ve babamın öldüğü yaşta olmama daha 8 yıl var... Doğumgünümü kutlayan kutlamayan tüm dostlarıma, arkadaşlarıma, akrabalarıma, tanıdıklarıma teşekkür ederim... Canımsınız! Ben sizlersiz yokum.*

Şimdi siz böyle mesajlarınızı Facebook'a yazmışsınız ya, nasıl bir duygu fırtınası yaşadım, dudaklarım titr titr titredi... Bu koca adamı ağlattınız ya, helal olsun yani! Demek o yıkılmaz denen demirperde ülkesi duvarlarımın gerisinde duygusal bir insan, bir sevgi kelebeği, aşk böcüsü varmış. Haycan gibi mutlu oldum.

Doğumgünümü sms ve e-mail ile kutlayıp fazladan bonus vermeyen Bonus, Flexi, Fenerbahçe Bonus kartları yaratıcısı Garanti'yi, fazla dakika hediye etmeyen TürkCell'i, 'Bu ay bedava!' demeyen DigiTürk'ü, Emlak Vergisi 2. taksidini hatırlatan Bodrum Ortakent Belediyesi'ni, deve yüküyle alış veriş yaptığım halde bir hediye süveter yollamayan pinti alış veriş sitelerini ve 5 TL'lik hediye Spor Toto kuponunu esirgeyen Bilyoner'i kınıyorum. Allahınız yok sizin!

Ve siz yurttaşlarım, Romalılar!!! Ellerinizden, gözlerinizden, yanaklarınızdan öpüyorum ve koskocaman yüreğimle (doktor teşhisi) hepinizi kucaklıyorum.


(fotoğrafa tıklayınız)

Halk dilinde: Ben sizlerle varım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder