Sayfalar

www.mabutuner.com

2.11.2011

ÖLÜM HABERİNİ TELEVİZYONDAN ALAN ADAMIN DRAMI

Haftaiçi her akşam saat 19:00'da Bloomberg HT'de Gülin Yıldırımkaya ile Gündem'i seyrediyorum ya... Dünki programda öleceğimi öğrendim... gerçi bunda abartacak bir şey yok, hepimiz öleceğiz... işte kare kare kara haber...

1. Bölüm: Gülin Yıldırımkaya benim sorumu konuklara yöneltiyor:



 2. Bölüm: Uzmanlar nasıl bir durumdan bahsettiğimi kavramaya çalışıyorlar. Bu arada Gülin hanım haberci sezgileriyle ölümle pençeleşme olasılığımı fark ediyor; ancak yayıncı profesyonelliğiyle, gerilim yaratmadan, gülümseyerek benden durumuma açıklık getirmemi bekliyor.


3. Bölüm: Acı gerçekler yüzüme bir tokat gibi patlıyor. İki uzman da acil servise gitmemi, üstelik acilen gitmemi, ölümle pençeleştiğimi söylüyorlar. Ve Gülin hanım bana, programının sadık izleyicisine kıyamıyor, ciddileşiyor... ve izleyicilerini kaybetmemek için herhangi bir zorlanma hissedersek bırakmamızı tembihliyor...


 4. Bölüm: 
Final Sahnesi: Mabu'nun İsyanı - İç / Ev / Akşam....................................................(Mabu)

Mabu kütüphanesi önünde hayata
isyan etmektedir. Kahrolmaktadır!
Kitabevine yürüdüğü o güzel günler
geri gelmemek üzere eskide mi
kalmıştır yoksa... yoksa...

                                                  Mabu: Tanrım!!! Oh, Tanrım!!! Neden ben! Haayııııır!


 İşte böyle a dostlar... 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder