Sayfalar

www.mabutuner.com

15.03.2012

FUTBOLDA LAY LAY LOM'U HİÇ SEVMEM

Beni bilenler bilir, futbol oynarsam dibine kadar oynarım. Lay lay lom, hopa şina nay maçları sevmem. Öyle, yok efendim "Beleşte yatayım.", yok efendim "Defansta soluklanayım.", yok efendim "Çık, biraz kaleye ben geçeyim." gibi kaytarmacalar beni bozar.

İki yıl aradan sonra Libya'da oynadığım futbol maçının üstünden de iki yıl geçmişken sahalara döndüm; kondisyon eksiğimi kabul ediyorum, Kaiser duruşumdan epey yitirmiştim; ama serde futbol adamlığı olduğundan hiç gereksiz yere, ayağımda halı saha ile alakası olmayan spor ayakkabısı, kornere çıkacak topa attığım depar sonrası kontrolü kaybedip çizgifilmlerdeki gibi savrularak karlara yapışmam beni bu hallere getirdi a dostlar!

Olayın nasıl gerçekleştiğini canlı anlatımla dinlemek istiyorsanız, 'AYAK' yazın, boşluk bırakın, ayakkabı numaranızı yazıp cebime yollayın, ayağam cebinize gelsin.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder