Sayfalar

www.mabutuner.com

14.10.2011

'VİFNELİ PAFTA' DEMEK

Bazen ağzıma bir kelime takılır, anlamsız yere tekrarlayıp mutlu olurum, olur olmaz yerlerde aklıma gelir mutlu olurum; içimden söyleyerek değil, bastıra bastıra söyleyerek mutlu olurum. Nedenini bilemem; ama mutlu olurum. Mutlu olmak az iş mi yani!

Bugünlerde yeniden dilime yapıştı... VİFNELİ PAFTA!

Tahmin ettiğiniz üzere VİFNELİ PAFTA 'Vişneli Pasta' demek. Yaklaşık bir yıl kadar önce birinin takma adıydı VİFNELİ PAFTA. Olur olmaz söyler olmuştum VİFNELİ PAFTA'yı. Sonra o kişi kayboldu ortalardan. Ama âniden değil, "Ben gidiyorum, sıkıldım." dedi, "Dur, gitme." demeye kalmadan gitti. Ağzımda bir VİFNELİ PAFTA bırakarak gitti. İtiraf ediyorum ki zamanla unutmuştum VİFNELİ PAFTA demeyi ve mutlu olmayı. Geçen gün bir de baktım geri dönmüş, sesleniyor: "Biri vifnelipafta mı dedi ya..?"... Edepsize bak!

Dedim tabii ki, ben diyorum işte: VİFNELİ PAFTA!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder